bloglovin elinweberg -

Dagen elle ?!!? :)

Öum ah, idag så typ har jag grejat med vårna gamla hästtransport, vi ska ju sälja den, har ju köpt en ny, för ett tag sen ><
Ah, iaf. Så då har jag målat och grejat lite med den gamla idag :)

Sen vid 4 skulle jag möta sandra så skulle vi rida en sväng som hon "kunde" lägg märke till att jag gjorde sånna ->"

Som ni kanske har fattat så red vi fel, och red jätte långt helt i onödan, och kom ut på samma ställe vi börja och massa skit, men nu kan vi vägen iaf. Så då kanske det går bättre nästa gång. *host*
Hahah, aja. Jag var hemma igen halv 7, så vi red i 2 och en halv timme :D<3
As härligt. Och Rapzodie va ju hysat trött när vi kom tbx, men hon tyckte det va kul :D<3

Aja, imon får vi se vad jag hittar på, det märker vi la kanske.
Hare gött/ Elinweberg



Slänger in en liten bild på mig och Rapzoide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0