bloglovin elinweberg -

Måste skriva av mig ..

Åhh, så mycket har förendrats under detta sommarlovet. Och när skolan sluta och sommarlovet börja kände jag att det skulle bli det bästa sommarlovet på länge. Men jag hade fel.. Väldigt fel.

Det har skitit sig med kompisar, folk är inte som dom va för 2 månader sen, måga har svikit fast många har även
gjort mig riktigt glad. Fast det hade inte gjort något om det hade gjort något om det hade varit oftare ..

"vi" skulle göra så mycket denna sommaren. Vi har knappt täffats. Jag tror ni fattar vilka ni är.
Men snälla jag älskar er så jvla mycket. Varför kan inte allt bara bli som vanligt ?

Jag vill bli liten igen. Då va allt helt perfekt. Hela tiden ..




just där var jag lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0