bloglovin elinweberg -

lång dag!

Ojoj, denna dagen har vart lång, och helt AWESOME!
Gick upp vid 8 (?!) för att fixa mig, sen kom Elin och hämta mig, så bar de av till tågstationen för sen vidare
till SKÖVDE :) Fast där hitta varken jag eller Elin nått ?
Elle jo, jag köpte en nagelfil xd Och Elin hittade en supersnygg t-shirt från Gina Tricot!
Sen åt vi ju på donken oså, iaf. Sen åkte vi tillbaka till lilla Falköping.
Så va vi tillbaka här, så GICK vi upp till odenhallen. Kallt vill jag lova!
Och träffa lite folk, va ju dendära jullovscupen där. (fotboll) Mycket trevligt.

Sen typ upp till donken (igen) fast då köpte inte jag nått, va as mätt (a)
Sen hem, kolla tv! Sen hamna jag framför datorn igen, INGET OVANLIGT! hihi

Hiihi, en liten bild på elin och en nalle. Hihi så söt!
Och ni ser läpparna där i bakrunden! De är en telefon
Jag kan säga att jag diggar sånna telefoner skarpt!

Kommentarer
Postat av: linn

UPPDATERA MERAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!11

2010-12-29 @ 22:21:29
URL: http://heartsbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0