bloglovin elinweberg -

aaah

Ojsan, nu va de ett tag sen igen ..... höhöhöhö. FÖRLÅT (a)
Och nu tänker jag skita i dendära listan, jag orkar inte längre :o

Idag har jag typ inte gjort ett skit, farmor va här en liten stund och sen har jag julpyntat lite smått i stallet.
Hehehe, inte allt för vackert kan man säga men .. Aja, de är TANKEN som räknas :')
Sen imorgon ska jag klippa mig, tänkte bara toppa lite, och klippa av en bit av luggen. 
Får se om jag blir nöjd, brukar inte bli de när jag är nyklippt men ... 

Sen är de BARA TVÅ DAGAR KVAR I SKOLAN som inte är vanliga dagar ens, riktigt gött!
Imon så är de idrottsdag, en liten del av dagen iaf (a)
Sen Tisdag typ as soft, och slutar tidigt, sen JUUUULLOOOOOOV!
Så jvla gött :D


Aja, nu orkar jag inte skriva mer, ha de bäst!
Puss/ elinweberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0