bloglovin elinweberg -

Vad ska man ha för rubrik?! :S

Dagens göra: Greja i stallet, greja med Zingo, och rida :D<3

Jag har redan ridit, det gjorde jag vid typ 9 :) Rapzodie skötte sig super. Min lilla sötnos ä hon. :*

Sen har jag även målat klart sadelkammaren i stallet, elle ah, jag ska måla ett lager till för jag måla lite för tunnt, så det synns vilken färg det är på trät under^^
Men det fixar jag med en pensel och lite färg :D

Sen har jag även vart med Zingo, typ hela daan ;D<3
Min lilla goding han me, fast just nu ligger han och stensover på köksgolvet, haha, trött efter en förmiddag full av lek ;d Förut släppte vi även in han lite i hundgården tsm med Bella, (vår andra hund). Och dom är värkligen super kompisar, det blev dom typ första gågen dom träffades. hihi, Sötnosar ;D<3
Men i hundgården skötte han sig perfekt, sen när mamma gick in tog hon med han in, och det tror jag nästan Bella tyckte va lite skönt, för han typ biter henne i öronen och sånt hela tiden ><


Nu ska jag snart äta pannkakor ;g Mums.
Men ni får ha det så bra /Elinweberg




och jag har även märkt att jag MÅSTE skärpa mig med mina inlägg, mer bilder lixom, men jag lovar, jag ska skärpa mig så det blir lite roligare att kolla. Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0