bloglovin elinweberg -

booooooooooooooooooooooring

Jag har tråkigt, så underhåller mig med detta ..


bara för jag har tråkigt.

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Kille

Vad står det i ditt nionde sms?
Ja<3:D

Vem ringde dig senast?
Richard

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
På repzodie

Vilket språk är din mobil på?
Svenska?

Vad heter din ringsignal?
bumby ride....

Hur många sms har du i din inkorg ?  
1107

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån?
Nja, jag har faktiskt inte varit inne där idag :)

Vem är din 13:e kontakt?
Ellen

Vem är din 30:de kontakt?
Henrik Andersson

Vem är nummer 5 på din kontaktlista och gillar du han/henne?
Andreas HAHAHA, mjaaaråå...

Har du varit tsm med nr 33?

nerruu

Vad har du för färg på din mobil?

Vit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0