bloglovin elinweberg -

skitdag

Den här dagen har inte varit den bästa direkt. Imorses när jag skulle gå te bussen spöregna det å blåste.
Där va det fixade håret som ogjort -.-

Sen skolan va seeeeg idag.... Idrotten fick vi spela badminton -.-        Tråååkiigt.

Fast sen efter skolan så rädda sandra mig lite, då tog vi en ridtur med cilla o rapzodie. Älskar dig sandra<3
Fast den ridturen va ju inte häller superlyckad. När sandra kom börja det regna precis när vi red iväg,
sen när vi kom tbx sluta det.. Menmen.. Lite vatten har väll aldrig skadat nån (y)

Sen står Rapzodie inne första natten för denna "vintersesongen" också ;d
Hon trivs nog bra i nya stallet. Min lilla sötplutt (aa)

Men nu vet jag ej vad jag ska skriva mer, så ni får väll hare så bra!
Pusshej / Elinweberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0