bloglovin elinweberg -

Hårtips!

Var och klippte mig igår, dock syns de inte att jag har gjort de.. Toppade bara pyttelite, men iaf. Nu vare inte de.
Jag plattar (tyvär) mitt hår varje dag nästan. Vilket sliter på de hur mycket som helst! Så min frisör gav mig ett tips som jag testa idag. Och de funkade riktigt bra. Så tänkte tipsa er om det, värt att testa iaf!
Istället för att då platta håret varje morgon, eller kväll, aa hur ni nu gör. Så efter varje gång ni har duschat, när håret är blött tar ni i värmeskydd och fönar håret samtidigt som ni tar en borste och bara drar rakt neråt.
Att föna håret sliter inte alls lika mycket som en plattång. Och de gav bra resultat. Absolut värt att prova! :)





Kommentarer
Postat av: linn j

Plattången på bilden är från märket G.A.M.A. De har specialgjorda keramikplattor som inte sliter så mycket på håret. Så använder du den så ger den samma nivå på slitage som att föna håret:)

2011-04-03 @ 17:30:15
URL: http://yourobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0