bloglovin elinweberg -

Onsdag

Dagen idag har flytit på bra, inga direkt jobbiga lektioner. Och fick reda på fysikprovet idag.
Jag blev chockad, jag fick MVG(?!) Fattar inte riktigt hur de gick till, men jag är iallafall riktigt nöjd!

När jag kom hem åt jag lite, sen låg jag bara på soffan och halvsov till klockan var typ halv 6 tror jag. Då gick jag ut och fixa i stallet sen red jag en sväng på berget.
Haha, när jag precis hade kommit upp på berget kom de typ 15 pers från ik wilske som var ute och sprang.
Alla skulle ju självklart hälsa, så alla när dom sprang förbi sa "hejhej"
Så när jag stog där och dom sprang förbi så va de enda jag hörde bara, hejhej heeej, hejhej, hej, heej!
Haha, sjukt kul. Och en annan gubbe kolla på Rapzodie och sa till en annan gubbe.
Kolla, en älg med fölk på! Han trodde nog inte jag hörde, menmen. Kul vare! (a)
Och imorgon blire hopplektion för Tova, de kommer nog gå super! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0