bloglovin elinweberg -

Sommardagar

Sitter här och väntar på Johan ska komma. Han är som för det mesta sen och nej, jag är inte förvånad. Haha
Iaf ska han sova här i natt, supermys! :)

Dagen idag har ju vart underbar! Vädret asså, så sjukt gött. Har suttit ute på altan nästan hela dagen och solat. 
Jag och martin har även satt upp studsmattan, så den lär jag ligga och sola på imorgon. Sjukt gött :)
Imorgon eftermiddag/kväll blire nog att ta en ridtur på Rapzodie och Cilla med Sandra. Inte ridit på hela vintern med henne tror jag? Aja, dagen imorgon kommer iaf bli minst lika bra som idag! :)
Ni får ha de bäst, kommer inte uppdatera mer ikväll iaf. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0