bloglovin elinweberg -

Jag går långsamt, men jag går aldrig tillbaka

Sitter och kollar ut i fönstret och ser att löven är gula och lite röda. Höst? jaoo...
Är iaf sjuuukt fökyld, och de har blivit värre på bara någon timme nu. Lite ont i huvudet, halsen, magen... Menmen..
Johan kom till mig igår kväll och sov här.. Jag måste säga bara säga att du är grym hjärtat, får mig på bra humör när jag är som mest nere. Älskar dig!
Han åkte hem för en stund sen för han skulle spela match mot ffk. Ville se den, men kunde tyvärr inte..
Hade även tänkt att rida en sväng i dag, men de hoppar jag över.. Vill inte bli ännu mer förkyld.
Nu ska jag gå ner och göra varm o'boy och kanske sätta på någon film?
Aja, har en fortsatt bra söndag allihopa! Puss
[förlåt att jag aldrig lägger in bilder, men har inte speciellt många på nya datorn, de blir bättre snart!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0