bloglovin elinweberg -

Många tror att det dom gör bara är en droppe i havet, men havet skulle vara mindre utan den droppen

Matfestivalen började bra igår kväll, käkade först på mingus med sandra, elin, emelie och agnes. 
Sen tåget till skövde. Hade sjukt kul med fina vänner. Sen när klockan blev mer och vi snart skulle ta tåget hem hände det lite mer. Och under hela kvällen var mitt humör lite upp och ner. Försökte ändå dölja det så gott jag kunde.. Sen vill jag bara säga att Elin, du är en grym människa. Jag finns för dig dag som natt, alltid! Älskar dig♥
Snart kommer Johan hit, även denna dagen har varit sådär. Sjukt lamt, internet gick sönder förut.. Men fixa till de.. aja, sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0