bloglovin elinweberg -

baby believe me, I don't wanna leave you

I fredags var tjejerna här och sov, förutom agnes som hade lite annat för sig. Men vi hade en trevlig kväll och grejade med det mesta inför lussenatta som var igår.
Lussenatta va riktigt kul! Efter 45 minuter hade jag tappat rösten.. Vårat innebandylag kom till semin, och åkte ut precis på "mållinjen" eller vad man ska säga ;) Men vi hade iallafall väldigt kul! Sen blev det lite annat, hände lite i slutet av dagen som jag inte tar upp här, vilket gjorde att jag fullständigt tappa suget att åka in på kvällen till discot. Åkte istället hem och käka lite, sen kom Johan runt 10- tiden.
Nu har Johan typ precis åkt hem och jag sitter och grejar med lite skolarbete, det suger.
Har även mått illa typ hela dagen, hoppas det är bättre imorgon. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll, är sjukt trött!
Ska även försöka få tag i lite bilder från gårdagen, då jag inte kunde ta några egna. Hade inte med min kamera in och jag råkade knäcka mitt minneskort till mobilen i två delar.. Hur lämnar vi utanför (a)
Nu ska jag sluta babbla och fortsätta med det jag höll på med innan jag börja skriva här. 
Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0