bloglovin elinweberg -

kaos dag

Varit en bra men kaotisk dag, känns som verkligen alla har varit helt väck idag? Hm.. Men de lämnar vi utanför ;)
När jag kom hem var det bara att sätta igång i rummet, så nu är det klart för tepetsering och jag ska eventuellt måla snetaket imorgon som ska bli grått :)
Nu ska jag ta en dusch och senare äta lite gröt, mums!
Hoppas att snön kommer snart också, vet verkligen inte vad jag gör snart. För ett år sen var det ju typ över 1 meter snö? Vill även ha något att fota, inte så fint att fota nu direkt..
I helgen får ni inte vänta er alls för mycket uppdatering, har massor att göra! Ska även på julbord på lördag med familjen, blir mysigt :)
Men nu ska jag sluta babbla och gå ner och duscha. Puss!
bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0