bloglovin elinweberg -

110202

Dagen idag har vart, typ. Helt vanlig? Nemen, liksom skola, sen hem o äta. Sen gå ut till stallet o fixa, sen rida ut en sväng på Rapzodie. Hon skötte sig riktigt bra måste jag säga! Bara att hon behöver typ 100 meter på sig att stanna efter en galoppsträcka ... Menmen, de blir bättre när isen förvinner helt. Så man kan trava o galoppera ordentligt på vägarna! :) Sen imorgon har jag hopplektion klockan 18.00 för Tova! 
Riktigt gött, får se hur de går, har typ världens piggaste häst just nu. Men de ska nog gå bra! :)

Nu ska jag plugga lite engelska som jag kom på att vi har tills imorgon...
Usch, skolan kan ju fan lägga ner! Orkar inte .. -.-
Aja, snart lov typ, får hålla ut! :)

Hare bäst! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0