bloglovin elinweberg -

Helgen + lite till

Ojdå, ingen uppdatering på några dagar nu. Inte orkat helt enkelt.

I torsdag hade jag hoppträning för Tova, de gick superbra! Hoppa en bana i slutet som va ungefär på 80-90.
De gick hur fint som helst, och Rapzodie skötte sig superbra!
Sen i fredags blev inte kvällen riktigt som planerat, tråkigt.. Men får ta igen de nästa helg, och sen är de ju lov snart. Så de blir nog bra :)
Igår kväll så va jag med tre riktigt goa tjejer, käka på happy time, sen gick vi upp till Willys och köpte lite gott (a)
Sen hem till mig o mysa. Riktigt kul kväll, tack för de! :)

Sen idag har jag ridit, rapzodie skötte sig fint idag också. Och så har jag bakat kärleksmums.
Hehe, gott (a)

Några bilder från i lördags kväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0