bloglovin elinweberg -

Sunny day!

Sjukt gött väder har de varit ute idag asså, de gillas mycket!
Så vid ungefär halv tre efter jag hade ätit oså så gick jag ut o hämtade lilla Rapzodie i hagen, och red ut en sväng. Hon skötte sig riktigt bra! Och lilla mammsen följde med och gick en promened, så tvinga jag henne att ta med kameran, så hon fotade lite när jag red. Tog liten skritt tur på vägen, sen red jag ut på vallen och galopperade lite på volt. Super duktig!

Nu ska jag snart ta mig en dusch, sen typ äta. Sen blire la datorn/tv:n som gäller ikv igen ....
Men imorgon ska vi i min konfagrupp övernatta i kyrkans hus! Man kan la kalla de typ ett "minilan"
Några ska ha med datorer iaf, får väl se hur de blir :)


Bilder från idag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0