bloglovin elinweberg -

012611

Ojoj, vilken dag! Har vart frilufsdag med skolan. Då va jag i backen och åkte snowboard. Gick fin fint!
Fast ångrar liiiiiite att jag inte åkte o bada på badet i skövde.
Aja, de kommer fler gånger! :)

Sen när vi skulle hem, så gick jag och min kära granne hem över berget. I vanliga fall tar de ca 15 minuter
att gå den vägen. Fast för oss tog de då 1 och en halv timme... Hehehe, grymt kul var de iaf!
Sen kom jag hem, åt lite glass (a) 
Sen vare bara att gå ut till stallet, fixa där. Sen kom hovslagaren klockan 5, så lilla Rapzodie
fick nya skor. De tog typ kanske lite mer än en timme, men hon stog helt stilla hela tiden! Riktigt redig är hon!

Sen gick jag in och duscha, åt lite och sen slängde mig framför tv:n.. Sen hamnade jag framför datorn.
Jag är verkligen helt slut! Blir att sova tidigt idag, snart tror jag faktiskt ....


förlåt för kvaliten, är mobilbild.
Snygga       Louise    Jag    Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0