bloglovin elinweberg -

frågor

Nämn något som gjorde dig glad igår: Dom människorna jag träffade
Vad gjorde du kl 08 imorse: soooooov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt vid datorn
Det sista du sa högt: Räknas de när jag sitter o sjunger så ''fint'' ?
Det senaste någon sa till dig: Varsågod
Vad har du druckit idag: O'boy, mjölk, vatten
Vad var det senaste du åt: Spagetti och köttfärssås
Vad var det senaste du köpte: Öuuum, kommer inte ihåg :s
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Snö o kallt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: mjaaee....
Sover du tungt: Ibland
Drömmer du mardrömmar: inte så ofta iaf 
Trivs du med ditt jobb: Skolan?     jag otrivs inte, men kan ju inte påstå att jag gillar de -.-
Favoritklädsel: Typ jeans, linne o nån tröja? 
Favoritlåt just nu: Många
Vad ser du om du tittar till höger: Spegel, garderob, vägg och dörr 
Vad gör dig glad just nu:
Vad ska du göra härnäst: Kolla på tv
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Inte ledsen, inte super glad. 
Favoritgodis: typ allt? (a)
Kläder just nu: Mysbyxor, linne och kofta
Sommarplaner: MYCKET
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Kan spela piano
Morgon eller nattmänniska: Varken superpigg på kvällen eller morgonen
Vad är viktigast för dig: Familj, vänner, och typ sånt.
Är du kittlig: Hehehe, kan man säga ja ....
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: typ alla
Stökigt eller välstädat: städat deklart
Längtar du mest efter just nu: Jag vet inte riktigt faktiskt

Kommentarer
Postat av: Linn

Hur blev tandsmycket? :D

2011-01-05 @ 14:05:40
URL: http://heartsbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0