bloglovin elinweberg -

andra juli

Dagen började med att jag vakna vid 1... Gick upp och käkade lite. Sen gick jag och hämta Rapzodie och tömkörde henne lite i paddocken. Men det var ju sjuuukt kvavt oså, så blev verkligen inget långt pass. Hon var ju liksom svettig sen innan. Så aa.. Sen efter de gick jag in och duschade snabbt. Sen kom Emelie på mopeden så drog vi in till stan.
Donken! (a) Sen vidare till pa's och köpte lite dricka.. Sen till öb där jag köpte ett par gula flipp flopp för endast 19 spänn :D   Sen sist till torget, så satt vi där åh tjötade lite. Sen drog vi hemåt.. Trevliga timmar i stan iaf :)
Sen nu ikväll har vi haft kalas för pappa som fyllde år i ondsdags. Grattis igen :D
'
Varit en mycket bra dag, imorgon får jag se vad som händer. Men åker iaf troligtvis iväg någon stans på mopeden på kvällen. Får vi se då :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0