bloglovin elinweberg -

k ö r k o r t !

Skrev upp idag på körkortet för moped. Och jag klarade de! Sjukt glad, så jävla gött att äntligen ha körkortet!
Får se vad som händer ikväll.. Men åker troligtvis iväg en sväng med mopeden deklart :)
Dom senaste dagarna har vädret varit underbart! I måndags ringde Johan och sa att han och Philip var påväg till mig, hihi. Så dom kom en sväng. Sen cyklade jag med dom när dom cykla hem, fast jag cykla in till körskolan och pluggade.    I tisdags var jag med Johan, hans syster Amanda och hennes pojkvän Fredric i Ulricehamn och bada. Sjukt gött vare! Senare sen på kvällen åkte vi och köpte pizza och satte oss vid hamnen där och åt. Supermysigt! :)    Och Onsdags gjorde jag nog inget speciellt, Johan sov ju hos mig, så han va ju hos mig på dagen.
Sen igår var jag med lite gött folk på badet i Floby. Mycket trevligt de också!
Idag får jag väl tvätta mopeden sen, har ju bara stått nu sen vi köpte den. Så den är rääätt dammig (a)
Men nu först ska jag nog ta och starta en bra film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0