bloglovin elinweberg -

young, wild and free

Har varit klent med uppdatering.. Menmen..
Johan har varit här sen i lördags. Han kom i lördags kväll när han kom hem från gothia. Så skjutsade vi hem han fröut när vi åkte till stuteriet i kinnarp. Var där på 17-dagars koll med Rapzodie. Och det var något dääääär.
Hihi, riktigt spännande ju. Ska tillbaka om några dagar igen, då kan man redan se hjärtat :)
När jag kom hem fixade jag henne och red ett likadant pass som jag har gjort nu två i rad dagar innan. Rider barbacka, osså värmer upp henne med att ställa henne åt båda hållen på raksträcka i alla gångarter. Sen jobba henne på samma sätt, fast på volt istället. Och idag red jag även ut i skogen en sväng. Hon skötte sig super!

Nu ska jag hitta på något annat än åh sitta här i detta sjuuuukt roliga väder.... -.-
aaja, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0