bloglovin elinweberg -

Jobb, plugg, bengtsson, (skövde)..!

Idag har jag faktiskt gjort mycket tycker jag. Farmor kom och hämta mig vid 11-tiden så hjälpte jag henne att ta bort ogräs mellan plattorna på hennes altan.. ^^ Tog inte alls lång tid, och fick lite pengar och donken på de! Göttgött!
Sen när jag kom hem pluggade jag på mopedkörkortet som jag ännu inte har skrivit upp på.. Känner mig lite seg jaaooo.. Menmen. Sen gick jag och Linn Nyman ut och gick en sväng, va ute typ en timme. Riktigt skönt, sen klippte jag även gräset lite.. Där Richard inte kunde klippa med den stora.
Och nu ska jag om cirka en timme åka till Bengtsson, så drar vi iväg en sväng till skövde imorgon. Trevligt :)
Får se om jag hittar de jag vill. Bl.a ny bikini, några linnen, mascara och kanske ett par shorts? Får se :)

Kommentarer
Postat av: linn j

Duktig tjej som börjat uppdatera igen :D:Dd

2011-06-22 @ 22:23:18
URL: http://yourobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0