bloglovin elinweberg -

just nu är jag på toppen!

Har varit en riktigt bra dag idag! Vaknade brevid världens bästa runt 11-tiden tror jag. Gick upp efter ett tag och käkade lite oså. Sen kolla vi på en film. Not another teen movie, rätt bra film faktiskt! Typ humorfilm eller vad man säger. Parodi? Aaa, ni förstår. Sen kom iaf mamma och hämta mig vid 5-tiden.

När jag kom hem tänkte jag att jag skulle försöka prova att skritta en sväng på Rapzodie med den bomlösa sadeln.
Sagt oh gjort! Inte ridit henne på exakt 4 veckor idag. Snacka om att jag blev glad när jag väl hoppade av och hon inte ömmade någonting i ryggen?! Shit va grym den ponnyn är! Forsätta åh tömköra henne och rida med den sadeln i några fåtal veckor till. Sen blir det att köpa en ny sadel! Gud vad jag är glad att hon är på bättringsvägar. Älskade ponny♥



Bild tagen i Juli förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0