bloglovin elinweberg -

Midsommar

Min midsommarafton spenderades först hemma med lite folk och åt lite sill och färskpotatis. Sen självklart lite tårta!
På kvällen åkte jag till Sandra och va med lite folk. Riktigt bra kväll måste jag säga! Har tyvärr inte några bilder där ifrån. Men kan fråga om Sandra har några jag kan få och lägga upp :)
Kvällen var iallafall mycket bra, och jag och Johan åkte hem till honom vid halv 2 ungefär tror jag?
Sen när vi kom hem till han var de fullt drag där med dom som va kvar hos dom. Så kom i säng vid halv 4..
Idag kom vi upp ur sängen vid kvart över 1, gött! Så åt lite, kolla på tv, fika med lite folk som var där. Sen åkte jag hem vid 5, så grilla vi hemma. Gött! Sen har jag ju inte gjort så mycket mer idag.. Sova ganska tidigt ikväll iaf.. 

Lägger upp några bilder på vad jag köpte när jag var i skövde med Elin.
Köpte även en mascara och lite underkläder.
Linnet från Gina Tricot.


Ring från Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0