bloglovin elinweberg -

Precis nu, dom första tårarna på grund av dig

Happ, kul att man sitter här nu med över 38 graders feber, huvudvärk och en rygg som inte gör liiite ont kan jag ju säga.. Ryggen, nacken och huvudet har jag haft ont i hela veckan..  Fyfan, livet är allt bra hårt ibland!

Menmen, igår kväll/natt sov jag och några till brudar i Linns husvagn. Hihi sommarkänslor!
Vi grillade lite kött, snacka om allt och inget, och kvällen var lika grym som alltid. Fast det va en aning trångt när vi skulle sova på natten, menmen. Det var mysigt!

Imorgon ska jag klippa mig. Tror jag ska klippa upp det lite mer så det blir lite mer liv i mitt skittråkiga hår!
Och jag ska även bleka slingor. Så jag får hoppas det blir bra, och att jag inte kommer hem kritvit i huvudet.. :)

[ni får nu även räkna med att dom bilderna jag lägger upp, kan ni ha sett förut. Min blixt på min kamera har nämnligen behagat sig att gå sönder...]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0