bloglovin elinweberg -

Sommar!....

Det är sjukt gött med sommarlov måste jag säga! Men vädret kunde ju varit bättre.... Aja, får hoppas de blir de snart :)  Har inte lagt upp några bilder sen avslutningen heller.. Men ni får se 2 av dom i detta inlägget ist.
Idag vaknade jag vid halv 11 faktiskt. Mamma har väckt mig klockan 1 dom två senaste dagarna annars.. Men idag gick jag upp tidigt tycker jag! Åt lite.. Satt lite vid datorn och grejade lite med annat. Sen blev jag sugen på baka. Så bakade chokladmuffins. Själv tycker jag dom faktiskt blev ganska lyckade (a)
Men så mycket mer har jag inte hunnit med idag.. Tråkigt väder har det ju varit också.
Senare sen åker jag iaf till Johan, och sover där i natt :) Så inget mer inlägg idag iaf.
Klassen  (mamma är så bra på fota.. rebecka syns tyvärr inte på fotot.....)


Världens finaste vänner! Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0