bloglovin elinweberg -

Student hit och student dit...

Vaknade av ett jädrans åskoväder i morses. Regnade även som fan! Och har även regnat lite till och från idag.
Men jag har ändå badat två gånger. En gång på vanliga idrotten och sen bada jag och Elin med dom som hade idrott som elevensval ist för studietid som vi egentligen har. Det var faktiskt riktigt gött!

Sen så tar ju min kära bror studenten imorgon, shit asså!
Så har vart en hel del fixande med det idag också. Blåste nyss upp en aning många ballonger också, lagom go huvudvärk man får av de ^^
Imorgon lägger jag nog upp bilderna ifrån studenten, sen är ju även balen på söndag. Men dom bilderna får ni då (som ni kanske förstår själva..) :)
Bild från i påskas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0