bloglovin elinweberg -

Eight

Dag 8Mitt favoritminne

Ojoj, jag kan inte säga att jag har ett favoritminne. För liksom alla minnen jag fått med alla dom man tycker om, är ju bra minnen. Så jag har absolut inte bara ett favoritminne.
Har ju så sjukt många bra minnen som jag fått med kompisar, familjen, Rapzodie. Aaa, i stort sett allt man gör som man tycker om blir ju underbart fina minnen.
Förra sommaren te.x när jag och mina underbara tjejer tälta, alla tjejkvällar vi har haft, när vi har badat och solat och liksom bara chillat, när jag va på ramsviks camping med familjen. Så underbart!
Och te.x när jag fick Rapzodie 10/1 - 10. En dag jag aldrig kommer glömma.
Jag har så otroligt många fina minnen, från så många olika saker. Kan inte skriva upp allt, de är helt omöjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0