bloglovin elinweberg -

nine

Dag 9Fem saker jag inte kan leva utan

  1. Jag skulle aldrig kunna leva utan min mobil, den är med överallt
  2. Samma att jag inte skulle kunna klara mig utan dator.
  3. Mina vänner, alla nära o kära. Mina tjejer, er skulle jag aldrig klara mig utan!
  4. Djur, faktsikt skulle jag aldrig klara en dag utan djur i min närhet. Te.x Rapzodie, våra två hundar och två små söta katter. Dom är helt självklart en del av mig!
  5. Mat och sånt gott. Haha, kanske är helt naturligt. Men te.x godis skulle jag inte klara mig utan alltså. Det är svårt att låta bli att äta lite om man vet att de finns. En riktigt liten gottegris är jag faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0