bloglovin elinweberg -

ten

Dag 10-Min dag

Min dag började klockan halv 7 ungefär, då jag gick upp o fixa mig och sånt.. Sen bussen till skolan.
De flöt på bra, bara håltimman som är så lång som är lite seg, menmen. Med gött folk så blir de bra!
Sen hem, åt lite sen gick jag ut till stallet och fixa lite snabbt. Sen tog in lilla Rapzodie, som fick vila idag. För hade ridlektion igår, och hon blev sjukt trött. Så hon fick stå idag.
Sen in igen, och satte mig lite vid datorn, sen vare att sätta sig framför tv:n, och käka tacos. Alltid lika gött!
Och nu har jag hamnat framför datorn igen, och kommer spendera resten av kvällen här också.

De är ungefär min dag idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0