bloglovin elinweberg -

Fredag, 13 Maj.

Inte blivit nån uppdatering på väldigt länge nu, orkar inte. Ändå har det hänt rätt mycket.
Första doppet i Panka blev av i tisdags, tror jag det var. Lite småkallt, men de gick!
Tävlingen som jag och Rapzodie var med i gick kasst. Träningen igår gick kasst.
Snart ger jag upp asså! Men någon gång i början på nästa vecka ska veterinären komma upp och vaccinera henne, och då även böja i henne lite. Ifall hon har ont någonstans, för hon har ju haft kotledsinflamation...

Humöret igår var även sjuuukt dåligt. Och efter ridlektionen var det bara hem och plugga svenska som jag har haft prov på idag. Det gick nog ganska bra tror jag.
Nu ska jag snart gå äta pizza med några goa personer. Istället för lunchen i skolan.

Och ikväll drar jag upp till berget, pankasjön. Och grillar med mina brudar. Supermys!



bild kommer någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0