bloglovin elinweberg -

du får ta den tid du behöver, jag väntar på dig

Förlåt för grymt dålig uppdatering i helgen! Tiden har tllbringats hos Johan, och det har varit en bra helg.
Kollade även när han spelade match idag, och dom vann :)

Börjar fundera riktigt mycket hur jag ska göra i mitt rum nu, ska ju göra om de. Ska kolla på tepeter i veckan troligtvis. Sen vill jag köpa större säng, meeen de får bli när jag har pengar till de (jag kommer få vänta länge......) Aja, får väl se hur det blir, men som jag har tänkt nu tror jag det kommer bli superbra! Men nu ska jag krypa ner i sängen, bläddra lite i tidningen vi fått om linjerna på gymnasiet. Svårt dedär..... Men de löser sig :)
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0