bloglovin elinweberg -

Trött som aldrig förr!

Kvällen och natten igår var grym! Kolla på lite filmer, dansa runt och bara tjööta som vanligt. Och i morses åkte vi hastigt och lustigt in för att käka frulle på donken (kalla oss inte tjocka..) Hihi, ni äger tjejer!
Ikväll hade jag även första hopplektionen efter skadad, och även i nya sadeln. Åååh så jag älskar min lilla stjärna! Hon småtvekade lite i början, men inte konstigt ju. Men det blev bara bättre och bättre, sen i slutet hoppa vi en hel bana utan ett enda stopp och med bra flyt. Hoppas verkligen det fortsätter såhär nu!
Nu ska jag iaf grunna en sista gång inför vilka tapeter, måste bestämma mig tills imorgon, sen ska jag sova..
Sovit typ 5 timmar dom senaste 30 timmarna typ, så sjukt trött!
Sååååå, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0