bloglovin elinweberg -

Jag saknar min maja.. :(<3

Happ, vart i skåne idag och hälsat på Maja då. Kommer dit. Typ det första vi får höra är att hon har blivit sjuk under natten.. Men vi fika lite sen åkte vi te stallet. Då bara hon stog och hängde i hagen. Men vi tog ut henne och gick lite med henne oså. Så blev hon piggare :D
Jag och mamma trodde hon hade blivit förstoppad. Men dom skulle åka in till djursjukhuset för säkerhets skull och kolla henne i en undersäkning. Sen ringde annika när jag och mamma va på Ullared och sa att dom misstänkte kolik?! ;( Och va det de så skulle dom göra en buksoperation som inte direkt är gratis om man säger så ..
Men annika gick inte med på det utan ville göra en hälsoundersöking först. Och då kanske det va förstopping.
Och det är ju iaf bättre än kolik.
Men sen skulle dom ha kvar henne under natten på sjukhuset och så hör annika av sig imon om hur det är.


Sen även på ullared köpte jag:

Förbygel till Rapzodie 129:-
Rid t-shirt 49.50:-
Stallmössa 29.59:-
Svart långt linne 39:-
Armband 49:-
Tre örhängen 29:-




"min" älskade maja..

Kommentarer
Postat av: majas ägare

Heej...

Maja mår som bäst nu...Jätte pigg och busig igen=)

2010-08-28 @ 22:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0