bloglovin elinweberg -

LUSSENATTA

Gårdagen va riktigt bra! Den bestod av julbord och lussenatta.
Vid 1 vare julbord som gällde med familjen, mormor och farmor. Gooott (a)
Sen åkte vi där ifrån typ halv 3 elle nått, då åkte jag till farmor, böt om och blev en cowboy! hehe, kanske girl.
men ändå...

Sen vare upp te frejahallen som gällde, där man träffa massa underbart folk :D
Dagen rulla på, sen hem och duscha och fixa sig. För att åka in på kvällen igen,
då de va typ "disco" elle vad man ska säga :)
Sjukt kul va de också! Kan ju bara säga att mina fötter gjorde sjukt ont när jag kom hem.
Men då vare sängen som gällde, stensomna typ direkt ^^

Sen idag har jag tatt de lungt, och ridit en sväng.
Puss/ elinweberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0