bloglovin elinweberg -

Stallet, kalas, sommarfest m.m...

Nu vare nåra dar sen jag uppdatera sist. Tror jag:s
hehe, Men idag iaf har vi hållt på i stallet. Jag, Martin och pappa. :) Det kommer nog bli riktigt najs när det ä klart sen :)
Idag har vi gjort sadelkammaren, och Martin och pappa har redan fixat lite med taket så det ä isolerat o så:)<3
SUPER.

Sen fyller även min lilla mormor år idag. Så har vart hos henne på klas. :)
Träffade "lilla" kusinen victoria igen, va även med henne i onsdags. Tror jag (a)
Hehe, aja, :)

Imon blire sommarfest hos grannen. Mycket kul förra året, så det blir säkert kul i år igen :)
Så det blir nog ingen uppdatering imon häller, för jag ska greja i stallet hela dan och sen kommer vi nog hem rätt så sent på kvällen sen ;d
Så aja.. :) Hare bra! / Elinweberg







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0