bloglovin elinweberg -

Mycket bra dygn.

Hejsvejs, igår kväll åkte jag till louise, där vi skulle tälta, det blev jag, linn, louise och elin :d<3 Myyyss.
Men mer om det kommer imon, bilder och sånt. ;d


Men iaf.. Mamma hämta mig där vid halv ett, och vi hade inte sovit ett skit på natten, så jag mådde fan inte bra. Jag va yr som en jvla höna! Så när jag kom hem så gick jag och la mig i en timme typ och sov. (L)
Sen åkte vi och hämta lilla valpen som jag skrev att vi hade kollat på i fredags.
Sen när vi hade vart där i typ 20 minuter sen bestämde vi vilken vi skulle ha. En hane, men lite vita tecken. Han är hur gó som hälst! Min lilla älskade Zingo.





Zingo.

Kommentarer
Postat av: elin<3

ååhhh,,, sluta!! :o <3

vill haa den 8'd

2010-07-12 @ 13:03:00
URL: http://photogiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0