bloglovin elinweberg -

Dageeeen

Skolan flöt på, so:n som är 1 timme och 10 minuter.. USCH! Fast den gick bra idag, fick hela lektionen till att plugga på provet som är på onsdag. -.- Men det känns bra! Kan det faktiskt bra :D
Sen kom jag hem, då va det bara att äta lite snabbt sen ut till stallet (y
Sen när jag tog in Rapzodie så skulle jag backa in henne i en av spiltorna.. Fast det gick ju som det gick.
Dörren ut va öppen och där försvann hon! :''oo
Skiiiithäst ;o  Passa på att trampa mig på tån gjorde hon på vägen ut också -.-  Men men, smällar man får ta (y)
Sen gick jag ut, då stanna hon när jag ropa på henne. Så gick jag och hämta. Sen blev hon på sitt
vanliga fjäskiga humör när hon har gjort nått dumt ><

Nu ska jag plugga lite på so provet tror jag, kartorna sitter inte riktigt än .. :/
Men det andra kan jag :D:D

Men ni får ha det bra, Pusshej /elinweberg



bilder från kväll med Emelie, Linn och Elin



Emelie putta mig, så det blev som det blev.. (aa)


fråga inte, vi är som vi är.

Kommentarer
Postat av: elin ♀

mjaaoo :G <3

2010-10-25 @ 21:27:22
URL: http://photogiirl.blogg.se/
Postat av: Linn

haha, mina älskade tjejer!

2010-10-27 @ 21:59:07
URL: http://heartsbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0