bloglovin elinweberg -

Sammanfattning!

Oj, nu har jag inte skrivit på en vecka, men har liksom inte haft något spec att skriva om.. Menmen, här är en liten sammafattning av helgen

Fredag: Jag fyllde 15 år! Hade kalas på kvällen och fick bl.a lite pengar och sånt :)
Lördag: Åkte till Sandra på kvällen och myste med tjejerna. Där dom även hade fixat typ överrasking till mig och kom med tårta, och partyhattar och sånt. Fick även en sjukt snygg ring, och massa smått o gott. Bl.a hårinpackning, godis och lite hudvårdsprodukter. Ni är ju bara för underbara, älskar er tejejer!
Söndag: Idag har jag fan inte gjort något, åkte hem från sandra ungefär vid 12 tror jag?
Hem och satte mig lite ute på altan, sjukt underbart väder! Sen gick in och somna en stund i soffan. Sen typ ut och gick en sväng med Bella, sen gick jag in och duscha och sånt. Och nu sitter jag här. 
Det är typ min helg i kort sammanfattning. Ska försöka blogga lite mer i veckan som kommer nu! (a)


"korgen" jag fick av tjejerna med massa saker i :D


ringen fick jag av Linn, riktigt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0