bloglovin elinweberg -

Ullared

Har ju vart i Ullared idag med Elin. Hitta rätt mycket, lite kläder, smink, hårprodukter, nytt minneskort till kameran (4GB) och lite helt onödig skit! Haha
Men är iallafall väldigt nöjd med det jag har köpt. Och bilder kommer imorgon eller på lördag, orkar inte ta kort på det nu. Men tack för dagen Elin! Sen när jag kom hem hade även min beställning från hööks kommit. Så det åkte jag och mamma åh hämta.
Beställde ju ridhjälmen jag la in en bild på, och ett par nya ridbyxor. Får se om jag lägger upp bild även på det :)

Men nu ska jag snart sova, imorgon är det mycket. Börjar med gudstjäst (konfan..) på morgonen, sen hem och rida, sen fixa lite på rummet och såntdära. Sen på kvällen åker jag till min Johan och myser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0