bloglovin elinweberg -

Usch

Öppet hus i skolan imorgon. Gå i skolan till klockan 18.15. Döda mig...
Fyyyfaaan! Jag vill INTE. Aja, de blir nog bra, kanske.......

Dagen idag har vartit bra, kom hem typ kvart i 4, då åt jag en macka lite snabbt, sen ut o fixa i stallet, sen red jag lite på Rapzodie. Blev lite voltarbete på vallen. Riktigt bra gick de, pigg va hon allt. Som vanligt, men hon lyssna väldigt bra! Sen in och duscha, sen plugga. Biologiprov på torsdag, USCH!
Sen so redovisning imorgon, och så ligger jag efter i matten... Aja, de tar jag igen!

Nu har jag inte så mycket mer att säga (a) 
Men skriver nog inget imorgon, pga av öppet hus, sen gudstjänst (konfan) efter de, sen hem o pluggapluggaplugga.

Ha de så bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0