bloglovin elinweberg -

you know that i miss you

Idag hare vart en riktigt soft dag, bla för jag hade min superlånga håltimme mitt på dan idag som är i lite mer än 2 timmar. Denna gången va de bara jag och Emelie, för sandra har åkt utomlands. Pfft, inte något avundsjuk.... *host*
Iaf, vi köpte en godispåse o dela på, och satt o snacka med lite folk :)
Sen håltimma med klassen, jag va SJUKT trött, och inte på superbra humör, pga av olika anledningar.. 
Menmen, de blev bättre mot slutet!

Sen ikv vare meningen att jag o tjejerna skulle in till stan och käka lite på mc'donalds. Men blev inte så för mig iaf, pga av ingen skjuts in till stan.. Så får bli en annan gång istället! :)
Så ikv ska jag bara vara hemma och ta de lugnt, gött de också ibland.

Skriver kanske något mer ikv sen, får se. 
Men ni får ha de såbra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0