bloglovin elinweberg -

011811

Aa, skolan idag va helt som vanligt typ, tror jag. Hehe, aa, men de hände nog inget spec.
Hade typ matte, svenska, engelska och sånt ...
Sen när jag kom hem proppa jag i mig lite mat, sen gick ut till stallet o fixade, sen red jag ut
en sväng på rapzodie. (kan ju bara till lägga att hon är rätt jävla grym den ponnyn♥)
Haha, hon va helt galen, sparkade o hoppa runt som en galning på vägen.

Sen typ in till datorn, dusch, sen äta igen (a)
Och sverige va ju inte så bra i handbollen idag ....... Menmen, dom kommer igen!

Aaa, sen skolan imorgon har vi 'självstudier' hela eftermiddan, så vi får ha med fiiiiika.
Rätt gött faktiskt.

rätt söta tycker jag. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0