bloglovin elinweberg -

bad update!

Åkte in till stan idag själv, bara en snabbis för att hämta ut mitt körkort som hade kommit till posten, och kolla på bikini. Jag hade sett en snygg på intersport, precis en sån jag vill ha. Men idag när jag kom in, så fanns bara överdelarna kvar.. Så jag gick in på lindex istället och hitta en snygg där.
Sen i onsdags var jag inne i stan med Matilda en liten sväng. Skulle egentligen inte köpa något, men gick in på lindex där jag hitta ett gulligt linne. Som hade kostat 129 kronor, men nu bara kostade 50 kronor. 
Så de köpte jag iaf, och matilda köpte ett par shorts och ett linne ifrån vero moda.
Sen fika vi på nya konditoriet, sen följde hon med mig en hem sväng.

Bild på bikinin och linnet. Inte bästa kvalitén, min kamera är fortfarande sönder.. Såå aa, men ni ser iaf :)
Helt svart, knyt i sidorna på underdelen, och lite minivolang på underdelen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0