bloglovin elinweberg -

Konfa dag

Hela dagen idag har jag vart i åsarp/kinnarp och pilgrimsvandrat med konfan. 
De var helt okej faktiskt, gick ungefär 1 mil. Men blåste lite, och har ett skoskav på hälen som inte är litet kan jag ju säga.. Menmen, de försvinner väl snart.
När jag kom hem vare bara att sätta sig och plugga till kemi prov som vi har imorgon, plus spanska läxa.. 
Och även so prov på fredag.. Yeeey! Fast nä..
Sen tog jag en liten paus från pluggandet vid typ halv 7, och gick ut och gick en sväng med Bella.
Haha, gått mycket idag! (a)
Menmen, sen vare bara att gå in och plugga igen.....
Nu är jag verkligen helt död i huvudet asså.. Uschusch. Blir att sova snart tror jag. Riktigt trött!
Menmen, ni får ha de så bra. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0