bloglovin elinweberg -

Helgen

Igår va jag med Elin och Linn i skövde och shoppade lite. Hitta lite småsaker, bla mascara, örhängen och lite underkläder. Inget spec jag köpte så lägger inte upp någon bild på de. Käkade även på donken. Gött!
Eftermiddagen var riktigt trevlig, tack för de tjejer! :D
Idag har de ju vart/är riktigt underbart väder. Några plusgrader och solsken. Så gick ut och red en sväng förut på Rapzodie. Hon skötte sig perfekt. Underbara ponny!
Ikväll sen kommer Johan hit. Underbart de också! :)
Och imorgon är de träningshoppning på klockargården. Ska vara med på de med Rapzodie. Får se hur de går.
Men de kommer säkert gå finfint! :D

Men nu ska jag börja fixa mig lite, tror inte jag skriver något mer ikv. Så ni får nöja er med detta.
Hade bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0