bloglovin elinweberg -

ingen ork att blogga

Kan hända att de blir lite klent med inlägg nu lite framöver.. Har verkligen ingen ork att blogga, finns typ inget att fota ute just nu heller.. Så aa, men jag kommer väl igång igen när jag har mer att skriva om och mer att fota.
Är ju mycket roligare att läsa en blogg med bilder, eller hur?

Men kan iaf berätta lite vad som hänt sen sist jag skrev..
Torsdags hade jag ridlektion för Paula. Hoppning, Rapzodie skötte sig verkligen superbra, och oxrarna var verkligen inget problem alls! Fredags drog jag in med mina brudar till terrassen i stan. Kul vare!
Sen igår kväll åkte jag till Johan, mysig kväll! :)


Sen har jag även börjat fundera lite på vad jag vill ha när jag fyller år, som de verkligen inte är långt kvar till! (a)
Mest vill jag nog ha pengar, så jag kan köpa något själv, men även presntkort på klädaffärer är aldrig fel :D
Smycken är även kul att få de också! Och så får jag mopeden av mamma och pappa, guuuud va jag längtar!
Och även denna ridhjälmen ska jag försöka köpa när jag har pengar!



Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0