bloglovin elinweberg -

sista VISA-dagen

Som sagt så var de sista dagen med visan på odensbergsskolan idag. Tyvärr..
Hade lätt kunnat stanna några dagar till. Kommer sakna alla ungarna i 1an riktigt mycket.
Deras klockrena kommentarer till allt te.x. Fick även lite teckningar och massa kramar när jag skulle åka hem.
Sjut underbara är dom!


Menmen, ikväll är de hopplektion för Tova som gäller. Träna lite inför gotacupen som jag ska vara med och tävla i. Den är i tre omgångar, tre olika helger. Jag ska vara med och tävla i lag för Vartofta rid och körsällskap.
Riktigt kul!

Nu ska snart gå ut, träningen börjar klockan 6, och innan dess ska jag hinna fixa iordning stallet, och Rapzodie och sånt.
Ha de så bra sålänge. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0