bloglovin elinweberg -

Torsdag, 26 maj

Var hos veterinären idag med Rapzodie, hon fick sin vaccination spruta och så kände hon lite på henne.
Hon ömmar ju verkligen hur mycket som helst, så ingen ridning överhuvudtaget på några veckor framöver..
Sen efter det åkte vi till ridhuset och prata med några.
Så nu blir det istället att tömköra henne, mycket på böjt spår och låg form. Då hon arbetar riktigt mycket med ryggen. Fick även låna en helt bömlös sadel, som jag ska använda sen när jag börjar rida lite smått igen..
Sen efter det blir det att köpa ny sadel till henne. Så det blir ändå mycket nu framöver.
Menmen, bara kämpa på, snart sommarlov. Då har jag massa tid åt lilla hästkräket!
Huvudsaken är att hon blir bra så snart som möjligt bara..♥


jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0